>

Szükséges iratok

A temetési folyamat lebonyolításához illetve az Elhunyt halotti anyakönyvének elkészítéséhez, valamint a Nyugdíjfolyósító Intézet felé történő haláleset lejelentéshez az alábbi iratokra van szükség:
 
  • halottvizsgálati bizonyítvány (kórházban történt halálozás esetén a kórház, míg lakáson történt halálesetnél az ügyeletes orvos állítja ki)
  • születési anyakönyvi kivonat
  • személyi igazolvány
  • lakcím kártya
  • családi állapotot igazoló okirat
    • ha házas volt az elhunyt, házassági anyakönyvi kivonat
    • ha özvegy volt az elhunyt, az elhunyt házastárs halotti anyakönyvi kivonata
    • elvált családi állapot esetén a válási végzés
  • érvényes útlevél
  • 2001 után kiállított kártya alakú jogosítvány
  • nyugdíjas törzsszám
  • temetői, meglévő sírhelybe történő temetés esetén a temető megnevezése, a sírhely száma, és annak rendelkezője
 
Amennyiben valamelyik szükséges irat nincs a megrendelő birtokában, úgy irodánk beszerzi azokat.
 
A hamvasztásnak, temetésnek nem feltétele a halotti anyakönyvi kivonat, csak a halottvizsgálati bizonyítvány!

Meglévő hamvak temetői elhelyezéséhez vagy szórásához, a halottvizsgálati bizonyítvány vagy a halotti anyakönyvi kivonat szükséges.